poniedziałek, 25 listopada 2013

Ogród Czerwonych Tulipanów

Jestem tu na chwilę
Poczuj smak mojego lata

Jak dotyk zielonego spojrzenia
Zrozumieniem koi pąki
kwitnących kwiatów

A kiedy znowu tu będę
Zamienię się z Tobą na
Wyłączność z wiecznością

Zadomowiona otchłaniczna
Siła
Każe mi czuć dużo mocniej
Wymaga ode mnie więcej
Niż jestem w stanie
To pojąć i sobie wyobrazić

Zapragniony Wszechświecie
Gwiazdo czynników
Ponadczasowością
Zintegruj nas
Uczyń jednym

Aksamitny Władco
Słońce mi już nie wystarcza
Promyk nieistotności
Jest teraz moim skarbem

A ja dalej jestem
Dalej czuję
Poznaję
Pływam
W wodzie zgniłych znaczeń
Ocean niebieskości właśnie
Odszedł w rachubę
straconej duszy i jej czasu

A Smak lata zyskał nowe spojrzenie
Na mój Ogród
Czerwonych Tulipanów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz