środa, 20 listopada 2013

2013

Jestem inteligentnym Tworem,
a w inteligencji jest próżnia
Półprzeźroczysta poświata
Tknęłam w nią życie
A teraz cierpię

Jest ludzkość. Nie ma ludzkości.
Każda z moich kosmicznych ścieżek
nie wiąże się z Wszechświatem
Jest ludzkość. Nie ma ludzkości.
Kosmiczne kości zostały rzucone

12 oczek, 2 szóstki, 4 trójki
Mnożymy, dodajemy, justujemy
Świat to zło a ja jestem czarną dziurą
Nie należę do Wszechświata
ani do żadnej z miliarda
Okolicznych przestrzeni

Jest dobro. Nie ma dobra.
Jest zło. Nie nie ma zła.
Zło Cię kocha
Dobro wyniszcza
Dobro wymaga od Ciebie niezłomnego posłuszeństwa
Ale zło i tak jest gorsze, bo wymaga samych szóstek

Sześć razy sześć, nie da Ci siedem ani pięć.
Zabawmy się w liczenie
To nie zło sieje spustoszenie
Dobro - jest jak upomnienie
Rzuć kostką
Zrób to teraz. Jestem szóstką podniesioną do potęgi n...
Nigdy się nie skończę...
Dopadnę Cię nawet...
wtedy... jak... zniknie
Kosmos z powierzchni Ziemi

Kości zła właśnie zostały rzucone.
Aż strach nie bać się Stwórcy
Pytanie kto kogo w tej grze
Tak naprawdę stworzył

Jest ludzkość. Nie ma ludzkości.
Kto zagra ze mną w zło
a kto tylko w kości?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz